WM net working מתמחה בניהול ומיתוג אומן ברשת ותיחזוק הקשר של האומן עם קהל האוהדים שלו ברשתות החברתיות השונות.  

 

השיווק במדיה חברתית SMO Social Media Optimization נוצר עם התחזקותן של הרשתות החברתיות השונות כגון Facebook, Linkedin ו-Twitter ואתרי שיתוף התכנים כגון YouTube, MySpace ועוד.

לצד שטחי פרסום אקטואליים החשופים לקהל נרחב, ניתן גם לפנות לקהלי יעד ספציפיים ואף לנהל איתם מערכות יחסים ארוכות טווח.

באמצעות הערוץ אנו מזכירים את קיומנו, מיידעים על חידושים ומבצעים ומניעים לפעולה. היתרון הוא דינאמיות, יצירתיות וחדשנות וכן היכולת לנצל משאבים חינמיים זמינים כגון אתרים המאפשרים שיתוף, וזירות דיונים הכוללות פורומים וקהילות.

 

אנו נשים דגש על ניהול נכון של השיווק במדיה החברתית, ויצירת סקרנות שתעורר באז, המסר החיובי יועבר בשיווק וויראלי מפה לאוזן, על ידי שיתוף לינקים, פרסום בפייסבוק, ואולי אפילו תכבב בשיחת הסלון הבאה.

השילוב של יחסי הציבור עם השיווק במדיה החברתית הוא הדבר הבא!

 

כיום, ניהול עמוד אוהדים הינו הכרחי לכל עסק/ אומן, ומהווה ייצוג רשמי שלו בזירת הפייסבוק. העמוד מאפשר לבעל העסק ליצור קשר אישי עם הלקוחות, לשמוע ולהגיב בזמן אמת לאירועים שונים. ניתן לפרסם בעמוד גם באמצעות פרסום ממומן- מודעות פרסומת הנחשפות לפלח שוק ספציפי שהגדרת מראש ומובילות את המשתמש לאתר העסק/ עמוד נחיתה ייעודי.

לעומת הפרופיל האישי, בדף המעריצים אין הגבלה לכמות החברים ובנוסף הוא מקודם הן בתוצאות החיפוש של פייסבוק והן בתוצאות החיפוש של גוגל.

פעילויות בעמוד הפייסבוק הן כלי חשוב להרחבת מספר האוהדים וקהל היעד של העסק. הרעיונות לפעילויות צריכים להיות יצירתיים, רלוונטים ופשוטים לביצוע על ידי הגולשים.

 

חשוב מאד לשים דגש על ניהול נכון של השיווק בפייסבוק.

 

צרו עמנו קשר לשמוע על חבילות הניהול המגוונות שלנו

טל: 036091826 ובמייל office@wmwm.co.il

 

מחלקת רשת חברתית

תל אביב, ישראל

03-6091826

  • ורצברגר-מלין